3.10.2017

7. märts

Esimesed tunnid olid inglise keele tunnid. Inglise keele tunnis me õppisime riideesemeid. Mulle jäid need päris hästi meelde.

Pärast seda oli kehaline kasvatus. Kehalises kasvatuses tegime soojendusjooksu, takistusrada ja teatejooksu. Kehaline kasvatus oli päris tore.

Järgmine tund oli eesti keel. Eesti keele tunnis kirjutasime üsna rasket kontroll tööd.

Pärast eesti keele tundi jooksime klassiõega kooli võimlasse. Seal hakkas toimuma teatevõistlus "Tähelepanu! Start!". Peale meie olid seal veel paljud meie kooli algklasside õpilased ja ühe teise kooli algklasside õpilased. Meie koolist tehti kaks võistkonda. Kahjuks pandi meid klassiõega eraldi tiimidesse. Teatevõistlused olid natukene rasked, aga ma sain hakkama. Kui hakkas viimane võistlus, läksid minu klassiõed õue võimla akna peale kaasa elama. Kõik said auhinnaks šokolaadi. Minu võistkond jäi teiseks. Mu klassiõe võistkond sai esimese koha ja teise kooli tiim jäi viimaseks.

Pärast kooli jagasin oma parima sõbraga auhinna ära. Mulle meeldis tänane päev väga.


Ranele

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar