3.03.2017

2. märts

Täna oli mul 6  tundi. Esimene tund oli inglise keel, kus me lugesime lugu, millega olime palju juba eelnevalt tööd teinud. Selle jutu nimi oli "On the beach". Veel tegime töövihikus harjutusi, kus kasutasime õpiku abi.

Teine tund oli eesti keel. Kohe tunni algusel õppisime sidesõnad pähe, mis on minu meelest väga tähtsad. Täitsime ka töövihikus ühe ülesande, kus tuli uudise järgi küsimusi koostada. See oli päris lihtne!

  Kolmas tund oli matemaatika - minu lemmiktund! Me andsime õpetajale tekstülesannete vigade parandused, mida mina ei pidanud tegema,sest mul ei olnud ühtegi viga. Me kontrollisime ka kodust ülesannet ülesannete vihikus. Seejärel koostasime avaldisi ja lahendasime suuliselt ülesannet. Töövihikus pidin mina tegema ühe harjutuse, mõned aga kaks.

 Neljas tund oli muusika. Väga meeldiv tund, muide! Õppisime uut osa, milleks on valss, õppisime ka valsisammud selgeks. Lisaks sellele veel kolm uut valsiga seotud laulu.

 Viies tund oli kehaline kasvatus ja me olime Rakvere spordihalli maneežis. Ainult väga kahju on see, et me ei ole sel talvel klassiga suusatamas käia saanud. Maneežis jooksime me kolm ringi, siis tegime soojendust ja jooksime tõkkeid. Tunni lõpupoole mängisime ka rahvastepalli.

  Viimane tund oli koor, mis pole mu lemmiktund.

Kui tunnid lõppesid läksime mina, Berit ja Eleriin "Pihlakasse", sest meil olid kõhud tühjad. Pärast kohvikut läksin ma vamaema juurde ja õppisin ära.

See oli üks tore päev, aga minu arust kõige ägedam on see, et mu sünnipäevani on 26 päeva!

Karmen-Maria

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar