3.28.2017

27. märts - 4. veerandi esimene koolipäev

Tänane hommik algas uniselt, sest üleeile keerati kella. Nüüd peame vana kella järgi ärkama kell 6.00 hommikul. Nii ma ärkasin  ja pesin näo, hambad ja hakkasin sööma. Siis panin ma riidesse ja hakkasin kooli minema.

Esimene tund oli inglise keel. Seal me kordasime asesõnu. Unustasin veel mainida: koolimaja oli väga külm. Ma lõdisesin päris kaua. Siis küsis õpetaja, kas mul jakki on? Ma vastasin, et mul ei ole. Õpetaja ütles siis natukese aja pärast, et ma tooksin garderoobist jope ja just siis ütles Roven, et ma võtaksin ta jaki ja ma võtsingi. Aitäh!

Peale inglise keelt oli eesti keel. Seal me lugesime raamatust  lugu arvutihullust ja tegime töövihikust ka mõne harjutuse. Kirjutasime lugemistesti.

Matemaatikas kordasime kahekohalise arvu korrutamist ja jagamist.

Kunstitunni alguses tegime arvutis kokkuvõtte  koolivaheajast vt siit   ja siis meeskonnatööd: mullikiletrükki. See töö oli vahva.

Pärast tunde läksime koju ja ma hakkasin õega mängima ja mängisin kuni õhtuni.

Ma arvan, et mul oli väga tore päev.

Marcella

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar