1.11.2017

9. jaanuar

Täna hommikul, kui ma ärkasin, olin väga väsinud.  Kooliteel tuli mulle vastu minu sõber Asko, me teretasime ja läksime oma teed.

Kui kooli jõudsin, vahetasin garderoobis riided ja läksin neljandale korrusele inglise keele tundi.

Teine tund oli eesti keel, kus ma sain 5 ja 4-. Rääkisime koolivaheajast, lahendasime ristsõna ja tuletasime meelde, kuidas ümbrikule aadressi kirjutada.

Kolmas tund oli matemaatika. Tuletasime meelde, kuidas joonestada murdjoont, ringjoont ja võrdkülgset kolmnurka.

Neljas tund oli loodusõpetus, kus rääkisime toiduahelast ja toiduvõrgustikust.

Viies tund oli jälle matemaatika, kus oli tunnikontroll. Lahendasime tekstülesannet.

Kuues tund oli tegelikult ujumine, aga kuna tunniplaan muutus, oli täna ujumise asemel hoopis inimeseõpetus. Rääkisime rahast ja asjade väärtusest.

Eleriin

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar