1.24.2017

23. jaanuar

Mul oli 6 tundi. Esimene tund oli vaba. 

Ma läksin teiseks tunniks kooli. 2. tund oli eesti keel, kus me lugesime juttu, mis rääkis sellest, et keegi ei hoolinud vanaema soovist. Täitsime selle juttu järgi töövihikut ka. Harjutasime sõnaliikide tundmist. 

Siis tuli söögivahetund. 

3. tund oli matemaatika. Me lahendasime ajaülesandeid. 

4.tund oli inimese õpetus, kus rääkisime reklaamist. Töövihikut me täitsime ka. 

5.tund oli jälle matemaatika, kus õppisime kella tundma. 

Viimane tund oli kunst. Seal tegime väga laheda krokodilli. 

Kui kool sai läbi, ei läinud mina, Terle, Marcella ja Eleriin koju, sest meil algas kell 16.00 klassiõhtu. Vahepeal käisin emaga poes klassiõhtuks asju ostmas. Klassiõhtu alguses oli meil tutvustus ja siis algas pidu. Esimene asi, mida me tegime, oli pantomiin, siis järgnes tantsuvõistlus, mis ei tulnud eriti hästi välja. Mulle endale kui korraldajale meeldis viktoriin, sest see oli naljakas. Silmapilgutamine aga kukkus väga hästi välja. See päev oli väsitav. Kohe kui koju jõudsin, jäin ma kohe magama!

Karmen-Maria

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar