2.21.2017

20. veebruar

Esimene tund oli inglise keel ja seal me vahetasime üksteisega enda koostatud ristsõnu. Me lahendasime neid.

Teine tund oli eesti keel.  Selles tunnis läks minul väga halvasti, sest mul oli kogemata kodune töö jäänud tegemata.  Ma sain märkuse ning ma olin väga kurb. Me täitsime töövihikust ja lugesime üht juttu "Eesti sünd". See oli muistend Eestimaa tekkest. Koduseks ülesandeks jäi välja mõelda muistend mõne koha tekkest.

Järgmine tund oli matemaatika.  Seal kontrollisime kodutööd. Need olid mul tehtud õigesti. Kirjutasime ühe kordava töö, kus oli vaja teada korrutustabelit ja osata lahendada tekstülesandeid.

 Neljas tund oli inimeseõpetus.  Me kontrollisime kodutööd, kus me pidime Vene ja Läti rahvariideid värvima. Õpetaja luges ka meile raamatut "Me käisime seaduste mäel".

Viies tund oli jälle matemaatika.  Lahendasime tahvelarvutites matetalgusid ja harjutasime tehete järjekorda.

Viimane tund oli kunst. Joonistasime president Kersti Kaljulaidi ja see oli ka väga lõbus.

See koolipäev oli edukas.

Aleksander

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar