12.20.2016

15. detsember

Täna oli mul 6 tundi, poistel 5. Jõuludeni on 9 päeva.

 Minu esimene tund oli eesti keel, kus me lugesime luuletust "Jõuluvalgus". Täitsime muidugi töövihikut ka.

 Siis tuli kunst ja me tegime vanaemale kaardi. Mu kaart on punast värvi ja näeb väga ilus välja. 

Kolmas tund oli inglise keel, kus ma lugesin ühte juttu, täitsin töövihikust kaks ülesannet ja õppisime "Jingle Bells" refrääni selgeks. 

Inimeseõpetuses lugesin juttu ja tegin töövihikust ühe harjutuse ka. 

Matemaatika oli poistel viimane tund. Me õppisime uut osa, mis oli hulktahukad ja mul sai vihik täis. Veel tegin töövihikus harjutust ja õpikust ka. 

Peale seda oli tüdrukutel koor, kus me harjutasime usinasti laule, sest meil on homme esinemine Kolmainu kirikus.  

Ja toit oli ka hea:olid makaronid hakklihaga. See oli tore päev!

Karmen-Maria

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar